POIŠČI KRIŽARJENJE

ZADNJA NOVICA

Akcija ladjarja Costa: do 50% popusta
(01.10.2021)

Ladjar Costa ponovno razveseljuje z akcijsko ponudbo! Do - 50% popusta, možnost brezplačne odpovedi in paket pijač Brindiamo. Preberite več...

Več Arhiv novic

arhiv Anketa

rezultati
« nazaj

Varno in sproščeno na križarjenje! Predstavljamo vam nove smernice ladijskih družb.
(22.06.2021)

Varno in sproščeno na križarjenje! Predstavljamo vam nove smernice ladijskih družb.

V času, ko ladje niso plule, so bile ladijske družbe postavljene pred velik izziv. Ne le, da je celotna situacija presegla vse možne v naprej pripravljene krizne načrte, temveč se je vmes že zdelo, da se stanje ne bo nikoli popravilo.
Ko se je cel svet skorajda ustavil, pa ladijske družbe zagotovo niso počivale, temveč so iskale in preučevale rešitve kako ponovno vzpostaviti sinonim za eno najbolj sproščenih in varnih oblik potovanja, saj si želijo da njihovi potniki pri njih še vedno uživajo v brezskrbnem in doživetij polnem dopustu.

Preberite še: "Brezksrbna rezervacija - brezplačna prestavitev do 48h pred odhodom!" (povezava)

Preberite še: "Katere spremembe, ki jih je prinesel Covid-19 bodo ostale in katere ne?" (povezava)

- posodobljeno 02. 07. 2021 -


CLIA (Cruise Line International Association)

Največje svetovno združenje ladijskih družb že od same ustanovitve, leta 1975 deluje v podporo iskanju dolgotrajnih rešitev na področju varnosti, zdravja in trajnostnega razvoja križarjenj, z namenom zagotovitve najboljše izkušnje potnikov na križarjenju. V združenje so vključene vse večje ladijske družbe, kot so MSC Cruises, Costa Cruises, Norwegian Cruise Line, Royal Caribbean Group, Holland America Line, Princess Cruises, Silversea, Seabourn, Carnival, Aida, Oceania, idr.

zdravnik_na_ladji.jpgTudi CLIA je bila izjemno produktivna v času pandemije koronavirusa in je od samega pojava koronavirusa, v tesnem sodelovanju z mednarodno zdravstveno organizacijo WHO, posredovala natančna navodila ladijskim družbam, da bi le-te v največji možni meri zaščitile svoje goste. Tako so ladijske družbe, glede na priporočila združenja, prenehala s plutjem zaradi zaščite potnikov pred širjenjem koronavirusa in se tudi danes ravnajo glede na njihova priporočila.

costa_gledalisce_distanca.jpgLadijske družbe so v času, ko ladje niso plule, testirala nove ideje in koncepte, s katerimi bi še dodatno izboljšali že tako stroge protokole in predpise za varovanja javnega zdravja. Tukaj velja omeniti že uveljavljeno dolgoletno sodelovanje s CDC - Centers for Disease Control and Prevention (Centri za nadzor in preprečevanje bolezni) in VSP - Vessel Sanitation Program (Program higienskih standardov na ladji), ki zagotavljajo, da ladje dosegajo izredno stroge higienske normative. V okviru tega programa se izobražuje tudi osebje, ki je zavezano k temu, da strogo sledi vsem predpisom.

In kakšne so nove smernice?

Večina ladijskih družb ob vsakem vkrcanju na ladjo, preverja temperature vseh potnikov na ladji, potnike testira s hitrimi antigenskimi testi ali PCR testi, uvaja skoraj celotno digitalizacijo, s čemer se zmanjša direktna interakcija med zaposlenimi in gosti, higienski standardi so bili posodobljeni na najvišjo raven in poostreni, uvedla se je obvezna varnostna oprema za zaposlene in uredile so se kapacitete, ki zagotavljale predpisano minimalno varnostno razdaljo med potniki. Večina ladijskih družb je preuredila sistem zračenja v kabinah, ki presega minimalne standarde, dodala vrsto protkolov in območja za morebitne okužene, idr.

Ladijske družbe v večini že plujejo s polno cepljeno posadko.

Za natančnejši pregled ukrepov in smernic priporočamo, da si ogledate novico "Več informacij o ukrepih za leto 2021" za posameznega ladjarja.

 


MSC Crociere
 
| Več informacij o ukrepih za leto 2021 | undefined (Letak z infografiko)

 


     Costa Crociere     
 
| Več informacij o ukrepih za leto 2021 | undefined (Letak z infografiko)

  

Odgovor združenja CLIA na vprašanje, če si bo industrija križarjenj lahko po vsem opomogla:

Cel svet se še vedno sooča z razmerami, ki so po obsegu brez primere. Svetovna industrija križarjenj podpira 1,17 milijona služb po celem svetu. V to številko so vključeni tudi turistični agenti, dobavitelji in storitveni ponudniki na vseh področjih. A z vsakim dnem, ko ladje ne plujejo, ostane brez precejšnje število ljudi.
Ampak še vedno obstajajo ljudje, ki naravnost obožujejo križarjenja in prav to je tisto, kar naredi križarjenja tako "odporna" na različne izzive. Pri združenju so trdno prepričani, da se bodo ljudje vrnili na ladje, ko bo pravi čas za to, enako kot se vračajo v restavracije, bare, kinodvorane, gledališča, ipd. Kljub trenutnim izzivom, se bo segment križarjenj po koncu te krize vrnil še močnejši in boljši kot kadarkoli prej.

 

Križarjenje in cepljenost proti Covid-19

Nekateri ladjarji na krov sprejmejo le polno cepljene potnike, spet drugim zadostuje potrdilo o negativnem testu, oz. potnike pred vkrcanjem na lastne stroške testirajo kar sami.
Na določenih križarjenjih, ki sprejemajo le polno cepljenje potnike, v večini nad 16 let, lahko potniki uživajo v nekoliko bolj sproščenem vzdušju, kot npr. nosijo masko le v kolikor to sami želijo, se lahko prosto gibajo v krajih, kjer se ladja ustavi, brez da bi bili omejeni na ladjarjeve izlete, ipd.

Ladjarji, ki NE zahtevajo potrdila o cepljenju proti Covid-19:
- Costa Cruises (brezplačno testiranje v pristanišču)
- MSC Cruises (brezplačno testiranje v pristanišču)
- Royal Caribbean International (za križarjenja iz Miamija trenutno velja le, da priporočajo potnikom, da so ti cepljeni, medtem ko je za odhode iz določenih pristanišč, potrdilo o cepljenosti pogoj za vkrcanje)
- Celestyal Cruises (pogoj je negativni PCR test, opravljen do 72 ur pred vkrcanjem za vse, starejše od 6 let)
- Hurtigruten (predložitev negativnega testa ali potrdila o cepljenosti)
- Croisi Europe (predložitev negativnega testa ali potrdila o cepljenosti)
- Arosa Cruises (predložitev negativnega testa ali potrdila o cepljenosti)
- in drugi

V kolikor vas zanimajo pogoji za določeno ladijsko družbo, nas prosimo kontaktirajte.

 

Royal Caribbean Group in Norwegian Cruise Line

Dve izredno konkurenčni ladijski družbi sta združili moči in najeli vrsto svetovno priznanih strokovnjakov, s področij javnega zdravja, nalezljivih bolezni, pomorstva, turizma in varnosti. Ekspertno skupino so pri omenjenih ladjarjih vzpostavili z namenom, da zavarujejo zdravje gostov, posadke in skupnosti, ki jih njihovi potniki obiščejo. 
mike_leavitt.jpgscott_gottlieb.jpgNa čelu skupine strokovnjakov sta bila nekdanji guverner Mike Leavitt in dr. Scott Gottlieb, nekdanji prvi mož ameriškega Zveznega urada za hrano in zdravila. Naloga skupine je bila, da pripravi priporočila za ladjarje, kako naj ti svoja plovila in ponudbo bolje pripravijo za razmere, ki jih je prinesel covid-19, in kako se lahko potovanja čim prej spet varno začnejo.
Skupina strokovnjakov je svoje delo opravila izvrstno. Obe družbi sta, kot napovedano, svoje izsledke delili s celotno industrijo.
znanstevniki_vsi.jpg
Prvi mož Royal Caribbean Richard D. Fain je v izjavi za javnost povedal "Ta bolezen, kot je še nismo videli, nas sili, da razvijemo stadarde varnosti in zdravja, kot jih še nismo imeli," medtem ko je prvi mož Norwegian Cruise Line Holdings Ltd. Frank Del Rio dodal: "Vedno smo tekmovali v ponudbi za goste, še nikoli v varnostnih in zdravstvenih standardih. V branži križarjenj že od nekdaj veljajo strogi zdravstveni standardi, izziv, ki ga je prinesel covid-19 pa nam omogoča, da jih še izboljšamo".

V obeh družbah poudarjajo, da je zdravje potnikov absolutna prioriteta. Priporočila panela so delili tudi z regulatorji in jih oblastem dali na razpolago, da lahko zbrano znanje uporabijo tudi v širšem kontekstu.

brezskrbna_rezervacija_cartoon_banner_ladjarji_48h.png

STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.