POIŠČI KRIŽARJENJE

ZADNJA NOVICA

Sporočilo našim cenjenim potnicam in spoštovanim potnikom
(17.03.2020)

Vsi skupaj smo se znašli v času, polnem izzivov. V tem trenutku je ključno, da ohranimo svoje zdravje in zdravje vseh okoli nas. Zato - #ostanimodoma.

Tega se držimo tudi sami, zato bo naša poslovalnica v skladu z državnim odlokom do nadaljnjega zaprta za obiskovalce. Še vedno pa smo vam sodelavci agencije Svet križarjenj iz zavetja naših domov na voljo prek elektronske pošte in telefona, v prilagojenem delovnem času - od ponedeljka do petka med 09:00 in 15:00 uro ter 24 ur na dan za nujne primere in potnike, ki so še na poti.

Več Arhiv novic

arhiv Anketa

rezultati
« nazaj

Kategorije kabin - Costa
(27.11.2018)

Kategorije kabin - Costa

Ladijska družba Costa s svojo ponudbo doživetij in cenovnih modelov omogoča potniku, da po svojih željah izbere najboljšo ponudbo glede na vrednost. Vsako doživetje vključuje razširjeni polni penzion (zajtrk, kosilo, večerjo, vmesne prigrizke), zabavni program, gledališke predstave, uporabo bazenov in še veliko več. V spodnji tabeli lahko preverite razlike med doživetji.

Odhodi po 29.03.2021 imajo spremenjene cenovne modele. Kabine se več ne delijo na kategorije Classic in Premium, temveč so le-te sedaj v enotni kategoriji, z vključenim paketom pijač Brindiamo. Več o tem si lahko ogledate v primerjalni tabeli. 

 

undefined Primerjava cenovnih modelov in kategorij kabin do 29.03.2021

 

undefined Primerjava cenovnih modelov in kategorij kabin od 29.03.2021



Pri križarjenjih z odhodi do cca. 29.03.2021 se lahko odločite med cenovnimi modeli:

undefined

 

POMEN GARANTIRANIH KABIN
- možno/obvezno jih je izbrati kadar je število prostih kabin znotraj kategorije zelo majhno
- številke kabin so znane skupaj s potovalnimi dokumenti oz. najkasneje do vkrcanja
- zagotovljena namestitev v kabini izbrane kategorije ali višje
- možnost brezplačne nadgradnje še prostih kategorij kabin (npr. iz IC v IP ali EC ali BP,...)
- doživetje (Classic, Premium, Samsara, Suite) in z njo povezane prednosti (npr. prednost izbire turnusa večerje, brezplačni paket pijač, ipd.), se ob brezplačni nadgradnji ne spremeni
- v nekaterih primerih rezervacije štiriposteljne garantirane kabine lahko ladjar dodeli štiriposteljno kabino ali se le ta nadomesti z dvema dvoposteljnima kabinama, ki sta v bližini

STRINJAM SE

Spletna stran uporablja piškotke za boljše delovanje

Z brskanjem po naši spletni strani se strinjate, da lahko uporabljamo piškotke, ki so namenjeni vaši boljši uporabniški izkušnji na naši spletni strani. Za lastne potrebe analitike uporabljamo Google Analytics, ki v ta namen namesti piškotke (izbriši GA piškotke). Več o piškotkih.